Strategie-event bij Microsoft Nederland

Let's go visual! was het thema van het visuele event dat we met Microsoft Nederland voor alle medewerkers organiseerden. De aanleiding: een vernieuwde toekomstvisie, de introductie van Windows 10 en de organisatie klaar maken voor de toekomst.

In sneltreinvaart leerde het volledige personeel van Jeroen Blijsie het visuele abc. Daarna in teams aan de slag met het uitbeelden van de vernieuwde visie en strategie van Microsoft. Tenslotte werden enkele visualisaties in de schijnwerpers gezet door de directie. 

Wat ik mooi vind is dat ik nu al mensen in meetings zie tekenen, zelfs in een duo presentatie! Door het te doen maakten ze het verhaal echt eigen en kwam het persoonlijk en betrokken over
Marcel Timmer, Innovation Lead Microsoft NL

Doordat onze collega’s actief aan de slag gingen met onze strategie, door het te visualiseren, werd de vernieuwde Microsoft story echt voor iedereen heel duidelijk. Heel origineel en verrijkend!

Evelien Vredeveld, Brand and Internal Communications Lead Microsoft NL


We leerden eerst Het Visuele ABC


Vierhonderd mensen leerden de basis van het zakelijk tekenen


In teams aan de slag met de visie in de vorm van een gezamenlijke visualisatie

Hoe blij kun je zijn met het resultaat?

Teamwork!